Accepterad G19 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kaptenen311

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Anton

Vad är ditt discord namn? Kaptenen6466

Vad är ditt födelsedatum? 9 November 2006

Berätta om din karaktär. Benjamin Barrow är född i en liten ort i Sverige med hans familj som består utav mamma, pappa, storebror, lillebror och hans husdjur. Benjamin har alltid varit en positiv och glad kille som alltid har tyckt om och respekterat varje individ. Men när Benjamin fyllde 10 år så hände det något, något som absolut inte var väntat. Benjamins mamma blev kidnappad och inte utav vem som helst, utan hon blev kidnappad av stans största pundare Ali. Detta var något som pappa inte visste om för att det mamma hade sagt till pappa var att hon var tvungen att gå på en arbetskurs i några dagar för att utbilda sitt yrke efter att har varit, mammaledig med Benjamin's lillebror. Men egentligen var det ju så att hon bara hade blivit hotad och tvungen till att säga detta till familjen för annars så skulle pundaren Ali sätta kniven i mammas hals på
plats, alltså hemma i Familjens hem framför hela familjen. Men efter att mamma blev kidnappad så levde Benjamin med sin storebror, lillebror och pappa i en väldigt djup sorg, där det slutade med att Benjamins farsa började med större alkoholprocent på biran som sedan ledde till tyngre spritsorter och saltet blev till kokain. Detta fortsatte och fortsatte medans alla i familjen blev äldre. Benjamins storebror var alltid den Benjamin såg upp till, alltid han som fanns där för Benjamin i svåra situationer när Benjamin blev äldre så var det alltid han Benjamin kunde prata med. Benjamin var nu 16 år och vi har fortfarande inte fått reda på vart deras mamma kan befinna sig men Benjamin har alltid haft på känn att det finns hopp, det är inte som pappa och storebror tror, att hon är död. Det är det sista Benjamin kunde tänka sig men åren fortsatte att ticka på i samma fart samtidigt som pappa hade lagt de tyngre sakerna lite åt sidan och börjat jobba som bilförsäljare. Benjamin var inte killen som hamnade i fel umgänge utan Benjamin trodde alltid på sig själv och hade en stark personlighet, Benjamin har sin livsglädje och Benjamin har inget att förlora. Åren
tickade och Benjamin blev sen 18 år och rätt vad det är så får vi ett samtal från polisen där de ber Benjamin och hans familj genast komma in på stationen. På stationen sitter familjen i förhör angående Benjamin och hans bröders kära mor. Dom snackade om allt möjligt t.ex om vad vi hade upplevt efter att Benjamins familjs mor blev bortförd osv. Från ingenstans så öppnade dörren, till förhörsrummet och det klev in en dam, en dam som Benjamin inte känner igen. Efter Benjamin får se kvinnans tårar så anar Benjamin direkt vem det är och hela familjen samlas för att ge varandra en gruppkram, Benjamin mamma pappa storebror och lillebror. Efter att hela familjen pratat med polisen i ett par minuter till så är Benjamin och hans familj klara för att bege sig hem med familjen och morsan. Och nu lever vi som vilken familj som helst, Pappa är bilförsäljare och det hoppas att jag också kommer bli, Mamma är Lärare och jobbar i en
skola, brorsan är mekaniker och lillebror går i skolan. Och jag har nu bestämt mig att flytta hemifrån som min bror och jag hoppas verkligen att jag kommer bli insläppt in dit av presidenten där så jag får väl hålla tummarna att få flytta in i den staden ,och få då träffa nytt folk och så kanske får jag nya kompisar och senare i framtiden kanske skaffa en egen familj som jag kan få leva med resten av mitt liv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Kan bidra med att alltid hålla en utgångspunkt av suntförnuft, och kan bidra med social rp då jag har väldigt goda kunskaper inom rp då jag kört fivem i 4 år!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Du ska kunna tåla att förlora ett scenario då både parterna ska ha roligt!

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Visa alltid respekt mot andra medlemmar Undvik kränkande eller nedvärderande kommentarer.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har spelat fivem i 4 år så har väldigt bra efarenhet när det kommer till rollspel

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka