Nekad G17"_" | Medlem ansökning (ReaperNSP)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

G17"_"

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Arvid

Vad är ditt discord namn? ressada_45085

Vad är ditt födelsedatum? 27 Juni 2011

Berätta om din karaktär. Abdi , Abdi karim är en ung man i sina bästa år han kommer från Afghanistan och och rymde där ifrån med sin mamma när abdi var 10 och nu är han 22, Hans mamma heter Armana Karim och är 45 och älskar Abdi mäst av allt för det är hennes ända släkt medlem i Sverige och hennes ända barn, Abdis mamma kan inte sova så bra för hon är så rädd att det ska bli krig och att hon ska höra skott och bomber.

Abdi har en stor klump i magen eftersom hans mamma har berättat om hur hans pappa dog i kriget och då är han väldigt ledsen eftersom han aldrig riktigt känt hur det är att ha en pappa och därför vill han få barn med den rätta kvinnan i livet och bli den bästa pappan som någonsin funits.

Abdis favorit intresse är att hålla på att meka med bilar och putsa på de så de blir så finna som möjligt, Han vill mäst av allt jobba på mekonomen eller falck eller autoexperten eftersom hans stora intresse i bilar, nu bor abdi för tillfället oss sin mamma eftersom han är arbetslös och det är därför han mäst av allt nu vill få sitt medborgar skap till staden så han kan börja jobba och bli en del av staden eftersom han känner sig lite utrfyst nu för att han inte kan jobba och och göra mer diverse saker.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag är villig att spela med på mer eller mindre alla scenarios, för en rolig stund för alla. En aktiv och mogen spelare med flera års RP i säcken.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Mer eller mindre spela med, tex om jag skulle vara en gisslan i ett rån så lyder jag rånarna och det blir i sig motpartens vinst.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har läst och försått serverns regler. Meta är viktigt, powergaming, fear RP (ser min rp som det riktiga livet). RDM och VDM är absolut förbjudet. Finns givetvis massa andra regler men kortfattat upplever jag dom som viktigast för en rolig spelupplevelse för alla!

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, men inte i GTA

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag har 1 sjukdom

Nekad, skriv vad reglerna innebär på fråga 7. Välkommen att ansöka igen om 24h!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka