Accepterad G0Z1N | Ansökan till Servervakt I QT I

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

G0Z1N

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alex

Vad heter du på discord? G0Z1N#8931

Ange ditt födelsedatum 3 December 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag brukar komma in på servern vid ungerfär 15:00 till 16:00 på vardagar och vid ungefär 12:00 på morgonen på helgen. Jag brukar vara rätt aktiv och är oftast inne varje dag men kan ibland ta en liten paus på någon timme och spelar något annat spel. Men för de mesta så spelar jag på unive.

Hur länge har du varit medlem på Unive? jag var medlem för första gången för ungefär 3 år sedan men jag har varit medlem i perioder. Men sen jag senast blev medlem så har jag varit det sen ungefär 1.5 år sedan.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag lyckas inte klippa in en bil här men jag infogar bilden i en kommentar (OBS! jag har nyligen fått in dragen krim men det var av miss uppfattning och jag fick tillbaka min krim senare samma dag)

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt ska kunna hålla koll på folk som är runt om dom och deras rp nivå och rycka in om det skulle vara någon som inte ritkigt hör hemma på denna servern eller har gjort ett regelbrott. En servervakt kan även hjälpa till om det skulle t.ex skulle vara en massa söndriga billar som står dumpade mitt i vägen och hade behöfts bilivt bort taggna.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag känner att jag har kompetensen och känner att jag hade kunnat göra ett bra jobb som servervakt och jag är gärna servervakt frivilligt då jag ibland kan bli lite less på folk som håller på och lallar och bryter mot regler.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Det är när en person använder sinna krafter för att då vara "korrupt" och använda dessa krafter på väldigt fel sätt som t.ex som servervakt bannar/kickar du någon bara för att du blev arg på honom eller om du jobbar på t.ex autoexperten och du istället för att skicka faktura så säger du att han kan få det gratis.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka