Nekad G0AT2000 | Ban Överklagan [OLOF]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

G0AT2000

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199123938579/

Ditt Hex-ID: 1100001455c3d13

Vad är din discord tagg? Leskinen66#3835

Vem var det som bannade dig? ikea

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: asasas.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag blev gripen sedan så combat loggade jag. jag bröt mot en regel jag står för det samt ångrar det grovt

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. okej jag kör ifrån polisen. dem pittar mig sedan griper mig. jag åker med dem en bit då jag hoppa ut ur spelet. jag står för det och har lärt mig ett misstag

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker jag borde fått 1-10 timmars bann istället eller sitta i support och prata innan.
men det var rätt gjort :)

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja jag har gjort många misstag förlänge sedan men kommer ihåg en då jag skrek lite saker på piren och sloggs då jag vart 4 dagar bannad för lall

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att sitta i polisbilen sedan ta mitt straff istället för trycka alt+f4-

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig samt ångrar händelsen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jaaaaaaaa

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka