Accepterad G-e-c-k-o | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

G-e-c-k-o

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/alex20092/

Ditt Hex-ID: 11000010ce95767

Vad är din discord tagg? G-E-C-K-O#3142

Vem var det som bannade dig? lachy_131

Hur lång tid var din ban? 4 månader

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? BanID:tlqcng Anledning: Kallar tjej hora En permanent avstängning går inte ut typ

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet inte allt va i rp så vet riktigt inte varför han bannar mig för att jag säger hora till en tjej ingame sen om hon tar det ooc det är inte mitt fel det tycker inte jag att man ska bli bannad för men jag förstår att det va fel av mig att säga hora men dom fuckade våran bill så jag sa bara det till alla inte bara till henne

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Ja dom jagade oss fuckade våran bill sen sa jag hora till henne och sen körde jag i 15 minuter sen blev jag bannad mitt i scenario bs

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Båda för det va dumt att banna perm för en sån sak ingame sen fine om jag inte ska säga hora ingame men det va fortfarande ingame det får man tänka på men båda tycker jag

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. HAr int blivit bannad innan

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja inte sagt hora till henne!

Har du lärt dig någonting efter din ban? JA att man inte ska säga hora till tjej eller något annat för det blir bara problem

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Okej

Det är självklart att du blir permanent bannad om du beter dig som en idiot mot tjejer på servern, nu har det gått 4 månader så jag väljer att ge dig en chans, men jag hoppas genuint du har lärt dig något av denna ban annars har vi inga problem med att sätta tillbaka denna ban och då tas den inte bort.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka