Accepterad Göttmos | Whitelist ansökning [JJ] [Colin-SD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Göttmos

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/34643637437337/

Vad är ditt namn i verkligheten? Melwin

Vad är ditt discord namn? !MeLlE#0001

Vad är ditt födelsedatum? 12 December 2007

Berätta om din karaktär. Karaktären heter Melwin. Melwin kommer från stockholm vid en ort som heter hässelby. Melwin är 21 år. När Melwin bodde där hade en en väldigt dålig uppväxt, Han började knarka redan vid 12 års åldern. Han började göra sina sånna här kriminella saker efter hans syster dog när han var 7 år. Melwin brukar ofta va och odla weed och sedan sälja det. Kriminaliteten började också i tidig ålder Melwin började redan snå saker från ica när han var 9 år men nu har det förendrats. Melwin har en tanke om hur det ska gå i framtiden. Melwin är oftast väldigt snäll och vill aldrig någon illa.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill ska bli whitelistad för jag tycker att jag försänar det. Jag vill börja jobba på vianor eller på något annat ställe. Jag tycker att fivem är jävligt kul och att Multistaden har lyckats med allt. jag känner att jag vill kunna hjälpa till i staden tillexempel som att börja jobba på ett jobb som behöver folk. Jag tycker också att jag tar rp väldigt seriöst. Jag har också andra vänner som har whitelist jobb det hade vart kul att jobba med dom.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelistad på Multistaden för jag tycker som sagt att ni har lyckats med allt. och för att jag vill ha en större roll i staden och för att kunna jobba på bättre jobb och jag bryr mig inte så mycket om pengarna utan jobbar för att det är kul. Jag vill bara kuna hjälpa till här i staden.

Hur hittade du Multistaden? Jag fick höra gryma saker om den av mina kompisar dom tyckte att jag skulle testa den och så fastnade jag för den.

Vad har du för mål med ditt rollspel? jag vill kunna hjälpa till i staden. Jag vill jobba på ställen som tillex autoexperten eller mekonomen som jag gjorde innan jag blev bannad för krim i twt för att jag var på en annan karaktär.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej

Tillbaka