Göteborgarn | Ban överklagan

• Trådskapare Trådskapare Göteborgarn
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
G

Göteborgarn

Gäst
Användarnamn: Göteborgarn

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/zushiyowns/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Harozzi

Vad är din discord tagg? Zorren#3637

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? FearRP, metagaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag gjorde ett misstag när jag följde efter en BMW och sedan hoppa dem ut och sikta gun och jag stod och vänta på staffs från report, för att jag antog att det var dem som gjort fel innan.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var vid torggaraget och gjorde inget särskilt, snackade med några kompisar.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag skulle precis hoppa support för att erkänna att jag gjort det misstaget för att ändå vara på deras sida så att säga. Jag skrev report när jag var på plats med en pistol mot huvudet. Och det var mitt fel att jag tog fel på personerna som såg precis ut som dem som jag blev rånad av innan som då FearRPade.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har varit del-ägare och varit bannad därigenom sedan har jag varit bannad för att jag tog ut pengar ur företagskassan, men köpte unban efter det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle kunnat kalla på staffs och ta deras ID och be dem snacka med personerna istället för att jag står och väntar på att få dit en staff och börja FearRPa. Det var ju inte riktigt meningen att det skulle bli som det blev helt enkelt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att jag ej ska göra så som jag gjorde i fortsättningen utan kalla på staffs innan och ta deras ID, som jag vill snacka med om det och se om det är rätt eller inte.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka