Nekad Gösten | Whitelist ansökning [Papa smurf]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gösten

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Användarnamn: Gösten

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198295688358/

Vad är ditt namn i verkligheten? Gustav

Vad är ditt discord namn? Gustav#6220

Vad är ditt födelsedatum? 3 Juni 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär hetter Risto poutainen, 42 år gammal, som är uppvuxen i Ylöjärvi i finland. En av Ristos många styrkor är matlagningen, därav en stor del av att han överviktig. Han flyttade till sverige år 1999 för ett bättre liv, men som slutade i hemlöshet. Risto blev deprimerad av hemlösheten så han hamnade i ett beroende av alkohol. har sedan länge vart populär bland brudarna, vid en punkt hade Risto sju flickvänner. Risto har ännu en dröm om att cruisa runt i en 240 turbo.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag kommer biddra med bra RP och vara väldigt dedikerad i mitt jobb. Jag vill vill ha ett jobb som ger bättre lön en 50 kr timmen, så att man kan leva lite. Istället för att ta voien dit man ska.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill ha ett jobb att gå till istället för att bara gå runt och försöka göra trubbel. Vill inte leva på trisslotter längre. Vill få ett vanligt liv med fruga och barn. Skaffa bil mm. Jag vill vara förebild för nya spelare, så att dom inte gör samma misstag som jag gjorde när jag var ny.

Hur många timmar har du på FiveM? 47 timmar.

Hur hittade du Multistaden? En vän tipsade om servern.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej inte för tillfället.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka