Nekad Göstakarlsson | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Göstakarlsson

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ralph

Vad är ditt discord namn? Jonashagstrom

Vad är ditt födelsedatum? 4 April 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Gösta karlsson 21 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? omtänksam, social, angagerad

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Bakgrunden, till min karaktär är en person som länge har levt under fattighet, som alltid har behövt dra sig till arbetförmedlingen eller till andra invånare på servern för pengar, nu vill han däremot ändra på detta och faktiskt komma ut i det riktiga arbetslivet, där han är intresserad att jobba antingen inom någon slags myndighet eller bara ett privat företag, Göstas framtid kommer förmodlingen att se ljus ut då han kommer försöka sitt bästa till att skaffa jobb och angagera sig mer socialt i servern.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag, kommer att bidra till social rp då jag tycker att detta saknas bland vissa personer, samt kommer att bidra till en välutvecklad och genomtänkt karaktär, som inte bryter statens regler för det minsta lilla, samt kommer vara ett litet extra öga i servern för att just stoppa regelbrott. Genom att anställa mig som medlem, kmr jag även bidra till att väcka upp vissa företag lite mer alltså göra de mer aktiva såsom aimo park, securitas m.m då jag är väldigt intresserad att komma ut i arbetslivet på unive.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det som menas med detta är ganska tydligt, du som karaktär måste alltid förstå att det inte alltid kan gå din väg, du måste alltså respektera andra karaktärer och bidra till deras rp scenarion såsom exempelvis ifall någon tar mig som gissla, kan jag inte bara lämna och gå och sova utan måste bidra till deras rp scenario emot min vilja för att bidra till goda rp kunskaper i servern.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? power gaming: menas med att du exempelvis använder din förmåga som karaktär och gör saker som du it hade kunnat göra i verkgligheten exempelvis köra bil med två framdäck som är av, combat logging: du går exempelvis och sover mitt uppe i ett rp scenario för att du vill undvika det.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är väldigt driven, och kan bidra till serverns aktivitet posetivt.

Hej!
Du har antingen angett fel Discord-tagg, eller så är du inte med i vår Discord-server.
Se till att du går med i vår discord om du inte redan är med: <https://discord.gg/unive>

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Hej!
Du har antingen angett fel Discord-tagg, eller så är du inte med i vår Discord-server.
Se till att du går med i vår discord om du inte redan är med: <https://discord.gg/unive>

Hej, ursäktar ska nog vara med i discorden nu.

Hej!
Ditt Discord konto är inte 6 månader gammalt.
Vänligen verifiera dig med BankID genom att skriva i vår discord "/verifiera" så att vi kan fortsätta granska din ansökan.

Nekad.
Anledning:
Du har ej kompletterat din ansökan i tid.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång samt se till att du får med punkterna i meddelandet ovanför.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka