Nekad Gösen07 | Beslut Överklagan [Exritez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gösen07

Aktiv Medlem
Meddelanden
180
Reaction score
243
Ditt discord namn: gossen07

Ditt Hex-ID: 11000013f13a208

Vad för typ av beslut gäller det? indragen krim, ban, nedstängt gäng och prisökning

Vem/vilka tog beslutet? william07

Varför tror du själv att beslutet togs? ingen aning överhuvetaget, tydligen nån ny regel som finns men ja somna innan mötet sen så finns d ingen sammanfattning överhuvetaget så lite svårt fö mig å veta va ja gjort fel, vet nu i efterhand att man nt får stå still på vägen å snacka från bilarna men ja gjorde inte ens det. man ser klart å tydligt på klippet som finns att ja står långt ut från vägen.

Hur är beslutet felaktigt? tydligen får ja alla dessa åtgärder för ja ''körde i fel fil å parkerade mitt i vägen'' stog inte ens mitt i vägen. skulle dra därifrån men ingen annan drog så åkte tbx å kolla vrf dom stog kvar men sen bara blev ja bannad mid scenario av william för ja tydligen utför kriminella aktiviteter och inte är diskret. de ända ja gjorde som kanske är fel är väl att ja körde på fel sida vägen men de är väl ändå upp till polisen å inte upp till staffs? stog dessutom långt ut från vägen så ja blockerade inte precis nån väg eller nåt sånt heller. lite svårt för mig å veta också att detta är så strikt när ja nt va på mötet + att de nt fanns nån sammanfattning förns dagen efter. kan förstå från philips sida att han va sur i stunden då detta tydligen togs upp på mötet men nu i efterhand när han kanske lugnat sig också så tror jag han kan inse att dessa åtgärder är lite för grova för en sån sak. speciellt när ja nt ens stog på vägen. vet att de är flera staffs som håller med mig om just detta också. så ja får väl hoppas på att du kan ge mig en andra chans.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://cdn.discordapp.com/attachme...d089225038654377218a361faee23567b9f0d3436605&

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Senast ändrad:
Tyvärr Exritez är KD så han får ta beslutet, vi får ha tålamod.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka