Nekad Gösen07 | Ban Överklagan | Hedgehog

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gösen07

Aktiv Medlem
Meddelanden
180
Reaction score
243
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199018517000/

Ditt Hex-ID: 11000013f13a208

Vad är din discord tagg? gossen07

Vem var det som bannade dig? hedgehog.

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-05-29 001017.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för de inte såg bra ut i rpn. de hade kunnat skötas mycket snyggare och gjorts mer proffsigt. ser nu att de inte va speciellt snyggt gjort och jag ångrar själv de ja gjort. blev bara fel för de va prio å skit sen kom ja dit våra grabbar jagade dom krockade ja hoppa ut rikta sa ut ur bilen sen sköt han. sköt han dock också för att de va fler bilar där och de inte värt att riskera att dö.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. fick en prio, ja åkte dit frågar va sker. de ända ja får höra är ''bilarna framför'' jag följer efter dom. dom krockar lite längre bort då såg ja mitt läge att hoppa ut på dom å rikta me tanke på att dom borde fått ont men d rpa dom nt på alls så hade inte tid att försöka gö ett långt scenario av de för att då hade dom dödat oss istället. så ja väljer att skjuta ena för ja va i underläge. sen så ser ja den andra grabben hoppa ut så ja skjuter han också.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. de va felaktig me tanke på att ja inte hade nå annat val där å då de va sista utväg att skjuta för annars hade vi dött. sen kanske de inte är felaktigt för ja hade inte behövt hoppa ut just där å då men ja hade ett väldigt bra läge me tanke på att dom hade krockat nyligen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. aa ja har blivit bannad innan för diverse saker, å lärt mig av de

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? väntat och inte hoppat ut. kanske gjort ett längre efterföljande å sen välja bättre tillfälle att slå till på

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att man inte ska hoppa ut i onödan och att skjuta i sista utväg. ångrar de ja gjorde och har lärt mig mkt av denna ban. har vart bannad i 7/9dgr nu å hade uppskattats om man fick en chans att rpa igen innan helgen är slut. mvh :)

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jag förstår

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka