Nekad Görgen julaboll | Whitelist ansökning [momme]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Görgen julaboll

Icke Medlem
Meddelanden
30
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198926830858/

Vad är ditt namn i verkligheten? Sirius Sköld Nilsson

Vad är ditt discord namn? Siju#7837

Vad är ditt födelsedatum? 24 Juni 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär är 21År gammal han heter Görgen julaboll. Han gillar bilar, Moppar och lastbilar. I RP ska min gubbe vara snäll hjälpa till och vara seriös. Han har en brorsa (i rpn) han heter Bert Julaboll. Han har inte så många kompisar. Hans dröm är att jobba som Mekaniker auto experten eller mekonomen

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill bli whitelistad för att göra seriös rp, också att jag kommer vara seriös kommer säkert skaffa ett jobb som jag kan hjälpa andra på. Han själv kommer åka mycket bil, hjälpa andra. Jag tycker det är kul att hjälpa andra på denna server.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelistad för att det kommer mer möjligheter och det blir roligare för att jag kan vara i mer kanaler i discorden.

Hur hittade du Multistaden? Min brorsa spelade på denna server och så sa han att jag skulle gå in så jag gjorde det, efter det har jag kört på denna ganska mycket

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att vara seriös Hjälpa andra, ha kul Kunna få nya vänner.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej jag spelar inte på någon annan server.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka