Nekad Görgen julaboll | Whitelist ansökning [Daniel Holmgren]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Görgen julaboll

Icke Medlem
Meddelanden
30
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198926830858/

Vad är ditt namn i verkligheten? Sirius Sköld Nilsson

Vad är ditt discord namn? Siju#7837

Vad är ditt födelsedatum? 24 Juni 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär är 21år gammal, Jobbar på postnord (just nu) föddes i Sverige Hade en bra uppväxt, med sin brorsa mamma och pappa, Han är riktigt snäll, hjälpsam och seriös, Han älskar bilar, försöker göra ett garage helt fullt med bilar.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag är riktigt seriös, Spelar typ alltid på denna server jag är hjälpsam jag hjälper gjärna vem som hälst, jag är ofta aktiv i discorden, och hjälper andra, jag har bara varit bannad 1 gång innan och just nu kommer jag vara så seriös som möjligt, jag känner bara att jag får så många nya möjligheter om jag blir whitelistad.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Denhär serven har seriös community, riktigt bra staffs, bra scripts. och overall riktigt bra.

Hur hittade du Multistaden? Jag letade servar sen hittade jag denna och sen har jag fastnat för den.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att vara den som kan hjälpa alla andra, vara seriös tjäna pengar, bli rik, skaffa mycket bilar Och sånt.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag spelar lite velocity, det är en drift server. Men oftast på eran server.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka