Nekad göransvensson | Medlem ansökning [TIMMEH]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

göransvensson

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Melwin

Vad är ditt discord namn? zinxy4379

Vad är ditt födelsedatum? 7 September 2006

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: göran svensson född 2000

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? trevlig, kan bli lätt arg, rolig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär? min karktär heter göran svensson och göran är bara 24 år gammal göran gillar bilar, hans favorit bil är hellcat och bmv. ibland på fritiden brukar göran spela fotboll med sig själv, när han var liten spela han i malmö ff göran har ett stort intresse för fotboll och han vill kanske börja spela fotboll igen men har just nu sitt intresse för bilar. göran vill gärna börja jobba på en bilfirma och göra folk glada med sina bilar. göran brukar va väldigt trött på jobbet ibland, så då vill han göra nått roligt. typ som fotboll. göran är väldogt social och är snäll mot alla och han välkomnar alla snäll

Vad kan du bidra med till serverns RP?
jobba på bilfirma sälja bilar till folk så dom blir nöjda. jag kan också bidra med en rolig och bra rp så folk känner så trygga med unive och ej vill byta

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det betyder att båda personerna ska ha kul i scenariot och den förlorade personen ska spela med på att han/hon förlorat scenariot. man ska ha det kul även om man vinner eller förlorar. ett exempel är om jag gör ett bankrån och dem fångar mig, då ska både jag och poliserna ha roligt inom rp,n. för det ska inte bara vara en som har roligt på rp,n.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej aldrig

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? man får inte döda eller slå nån utan andledning

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag vill gärna skapa mer roliga saker för unive bilar jobb a

Senast ändrad:
Hej @göransvensson !
Utveckla samtliga frågor:
"Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär"
"Vad kan du bidra med till serverns RP"
Du har 24 timmar på dig innan din ansökan automatiskt nekas.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Kunde ej grundreglerna

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka