Accepterad göransvensson | Medlem ansökning [nilsop]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

göransvensson

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? melwin

Vad är ditt discord namn? zinxy4379

Vad är ditt födelsedatum? 7 December 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: gunnar larsson 2000-01-20-2312

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Om jag skulle beskriva min personlighet i tre ord skulle jag säga: nyfiken, aggressiv och anpassningsbar

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Han vill starta ett nytt liv i staden och har stora planer på livet i staden, skaffa ett jobb, skaffa vänner, ha det roligt. Han har en stökig bakgrund med kriminalitet och musiken efter en tidig ålder så dog han ror och det förstörde honom och han hade det dålit men gick till en psykolog och löste det seden la han full fokus i skolan för att satsa som polis. men nu vill han starta om sitt liv och leva på bra banor på grund av detta så måste han vara low key för han vill inte vara med nått kriminelt nätverk utan vill bidra till samhället. han vill nå en sån stor rank inom polis myndigheten som möjligt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag är väldigt öppen för nytt folk och kan ta konversationer med dem och få dem att känna sig välkomna och ifall de inte vet vart de ska så kommer jag vägleda dem till rätt ställe

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det betyder att du ska inte vinna alla scenarion för att du ska spela för att ha kul och ha kul med dina vänner och inte göra det tråkigt för andra eller förstöra ett bra scenario för att du bara vill vinna

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? jo det har man gjort en gång i tiden, av dom har jag lärt mig att inte göra samma misstag igen och ta lärdom och förbättra mig.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM, RDM och det är när man dödar någon utan anledning vdmn är samma fast med bil , copbait, suntfönuft, mm, suntförnuft är nog det största å de är att tänka som irl göra logiska saker man kan göra irl.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jo, spelat på servern 2023- början av 2024 men behövde lämna pågrund av mycket plugg i skolan men är klar med det och vill komma tillbaka. och jag ska söka in som polis så snabbt som möjligt

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka