- Meddelanden
- 66
- Reaction score
- 10
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199093422187/
Vad är ditt namn i verkligheten? Alfred
Vad är ditt discord namn? Awake#1337
Vad är ditt födelsedatum? 5 Februari 2006
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Göran Öhman och han har en bror som heter Johan Öhman och dom två kommer från skogen dom har inte haft råd med ett hus i stan och nu har dom det vi har vart i stan 5 dagar och vi försöker samla pengar men det är inte så lätt för våra föräldrar dog när för 7 år sedan och nu kom vi till stan där vi har ett rum på mottelet och vi ser fram emot att bo här länge
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Så jag kan söka till whitelistade jobb
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Trevliga mäniskor och väldigt fin stad och bra staffs
Hur hittade du Unive? Såg min favorit streamer spela det
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att träffa bra människor och kommpisar
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att träffa bra människor
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej
Vad är ditt namn i verkligheten? Alfred
Vad är ditt discord namn? Awake#1337
Vad är ditt födelsedatum? 5 Februari 2006
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Göran Öhman och han har en bror som heter Johan Öhman och dom två kommer från skogen dom har inte haft råd med ett hus i stan och nu har dom det vi har vart i stan 5 dagar och vi försöker samla pengar men det är inte så lätt för våra föräldrar dog när för 7 år sedan och nu kom vi till stan där vi har ett rum på mottelet och vi ser fram emot att bo här länge
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Så jag kan söka till whitelistade jobb
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Trevliga mäniskor och väldigt fin stad och bra staffs
Hur hittade du Unive? Såg min favorit streamer spela det
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att träffa bra människor och kommpisar
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att träffa bra människor
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej