Accepterad Göran_ | Ban överklagan (Albinoyuknow)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lurken

Icke Medlem
Meddelanden
66
Reaction score
10
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199093422187/

Ditt Hex-ID: 1100001438a986b

Vad är din discord tagg? Awake#1658

Vem var det som bannade dig? @Albinyouknow

Hur lång tid var din ban? 12 timmar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? tar kriminela saker på piren (nämner gäng namn på piren)

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag har sa en mc klubbs namn och de är ofta kriminella men ut mot folket är det ba muscel knuttar

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jo jag fråga ifall han jobba för lost angels och sedan så fråga jag ifall jag fick åka på deras hoj och då sa han nej men jag sa att jag har fått det innan

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det beror på perspektivet från mitt så är det ju inte kriminellt snack då jag bara frågar om han jobbar för Lost Angels och frågar om jag fick åka hojen. Men från någon annan som en staffs så kan det väll se lite kriminellt ut men tycker ej det ska vara en ban kanske en kick elr en varning i ooc. Plus vi var helt ensamma.

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jo jag orkar inte förklara om det andra men det har verkligen hjälpt mig med min rp nivå och kommer ej göra de mistagen igen för inser att det vergliken var fel

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vet inte för själv tycker jag ej det var något kriminellt jag fråga ba ifall han jobba för dom och ifall jag fick använda deras hoj för jag har fått förut

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att inte säga klubb/gäng namn på piren (vi var ensamma)

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka