Nekad Göran_ | Ansökan till Servervakt [Sather]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lurken

Icke Medlem
Meddelanden
66
Reaction score
10
Vad är ditt namn i verkligheten? Alfred

Vad heter du på discord? Awake#1658

Ange ditt födelsedatum 5 Februari 2009

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Måndag 12:00-02:00
Tisdag 12:00-03:00
Onsdag 14:00-02:00
Torsdag 14:00-01:00
Fredag 14:00-02:00
Lördag 14:00-02:00
Söndag 14:00-01:00
(nu på sommaren)

Hur länge har du varit medlem på Unive? 3 veckor just nu men har varit medlem för typ 8 månader sedan innan jag sluta med rp för förstog inte va det gick ut på men nu fattar jag mer vad rp går ut på.

Har många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 4

Har du varit blacklistad någon gång? Nej

Vad är en servervakt enligt dig? En server vakt enligt mig är en person som främst underlättar arbetet för staffs eftersom att de inte kan vara på alla ställen samtidigt och hjälpa alla samtidigt. Man kan då hjälpa till med att banna, kicka, revva tex om det skulle behövas. Det kan vara att man kanske är på ett ställe där ingen staff är och så kommer någon som vdmar och förstör rpn för andra. Då behöver man kanske bli av med personen snabbt så att hen inte förstör mer för andra. Men en server vakt är också en person som har lite mer ansvar med tanke på sina perms och man får inte abusa dem alls bara för att man inte orkar åka till en butik och köpa mat utan bara kanske revvar sig själv.

Varför är just du lämplig som servervakt och inte någon annan? Jag tycker att jag är lämplig för att vara server vakt men har gjort vissa fel men har lärt mig snabbt av dom och kommer holla koll på omgivningen omkring mig och kicka de som behövs och kan reglerna bra och jag kan säga här och nu att jag kommer bara använda mina perms för de bra på servern och inte abusea dom t.ex. att revva i scenarion och inte kicka ba för de är jobbiga först skriver jag i ooc att de ska bete sig om de inte lyssnar kickar jag dom och skriver ''bete dig och sluta lalla''.

Definera med enga ord vad en bra servervakt är enligt dig? En bra servervakt är en servervakt som aldrig abusear sina perms och verkligen underlättar det för staffs och har bra attityd och bra rp och ser till så att omgivningen är bra och så att folk inte lallar. Servervakten ska själv inte lalla och sköta sin roll och ansvar som servervakt och inte lalla och ha en dålig rp.

Berätta sammanfattad var korruption och abuse är, specifikt inom rollen och ansvaret som servervakt Korruption och abuse är när man använder sina perms så att man får en fördel inom sitt rpande så att man ska vinna scenarion eller slippa dem för att själv få en fördel. Det är när man inte riktigt bryr sig om rpandet och bara vill göra saker kul för sig själv men inte för någon annan. Det kan vara att mer revvar sig själv för att man inte orkar vänta på sjukvården som ett exempel elr att man revvar sina vänner eller sig själv i scenarion för att vinna dom.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka