Nekad Göran2.0 | Medlem ansökning [Spozee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Göran2.0

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Lyckan15/edit/info

Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas

Vad är ditt discord namn? microkebaben

Vad är ditt födelsedatum? 25 Februari 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter göran götte och är en göteborgare. Han är en riktigt skön göteborgare som gillar att mecka med bilar och sånt. När göran var liten så dog båda hans föräldrar i en bil krock. Han hade då inget hem och fick leva på gatorna. Sen en dag så kom en man i 27 års åldern och tog med honom till sitt jobb för att han tyckte synd om honom... Mannen jobbade som mekaniker, Göran blev då alldeles kär i bilar så tidigt. Göran växte upp och blev 20 år gammal och jobbade som mekaniker. Han höll på med en supra och råkade spilla kaffe i hela motorn satt skiten pajade... Göran fick sparken Han var väldigt ledsen och fick då också leva på gatorna igen. Nu är Göran 36 år gammal och vill tillbaks.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag vill rpa på eran stora och realistiska server. dels att jag kan hjälpa till med skysta scenarier och sånt. Och jag kan liksom få personer på bra humör.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Den är så stor och med många personer inne hela tiden typ. sen också serverns skitbra rp det lockar mig mest.

Hur hittade du Unive? asså många kompisar tipsade mig och sen så skrollade jag på servers och hittade den och förstog den här är det som gäller.

Vad har du för mål med ditt rollspel? så bra som möjligt alltså att typ fixa folks bilar t.ex och liksom behöva åka in till verkstaden och göra ett fett scenario.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? rpa som en normal person och bidra med as bra scenarion. Och göra mig själv ännu bättre än vad jag redan är på att rpa.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej inte just nu satsar på den här

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka