Nekad Göran2.0 | Medlem ansökning [L1nky]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Göran2.0

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Lyckan15/edit/info

Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas

Vad är ditt discord namn? microkebaben#2123

Vad är ditt födelsedatum? 25 Februari 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter göran götte och är en göteborgare. Han är en riktigt skön göteborgare som gillar att mecka med bilar och sånt. När göran var liten så dog båda hans föräldrar i en bil krock. Han hade då inget hem och fick leva på gatorna. Sen en dag så kom en man i 27 års åldern och tog med honom till sitt jobb för att han tyckte synd om honom... Mannen jobbade som mekaniker, Göran blev då alldeles kär i bilar så tidigt. Göran växte upp och blev 20 år gammal och jobbade som mekaniker. Han höll på med en supra och råkade spilla kaffe i hela motorn satt skiten pajade... Göran fick sparken Han var väldigt ledsen och fick då också leva på gatorna igen. Nu är Göran 36 år gammal och vill tillbaks.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att jag är bra på att rpa och har 850h på att rpa. med det sagt så kommer jag att hjälpa till med bra scenarion och försöka höja rp nivån. Jag kommer också fösöka att få ett jobb så att det blir bättre rp som invånare i stan.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Den är så stor och med många personer inne hela tiden typ. sen också serverns skitbra rp det lockar mig mest. Sen så himla bra scripts också. Det jag gillar allra mest är nog att det finns 4 olika bilfirmor.

Hur hittade du Unive? asså många kompisar tipsade mig och sen så skrollade jag på servers och hittade den och förstog den här är det som gäller.

Vad har du för mål med ditt rollspel? många mål men dels är det nog att få ett jobb och rpa som om det vore verkligheten. Mitt mål är också att höja serverns rp genom att lära folk genom att jag gör mitt bäst och att dem ser det.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? mitt mål på unive är nog att få ett jobb på en bilfirma eller bilmekaniker eller nåt sånt. Kanske också att skaffa en bil. :)

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej inte just nu satsar på den här servern. och kommer alltid att stötta den!

Tillbaka