Nekad Göran12 | Medlem ansökning (Leonari7)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Göran12

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Tom

Vad är ditt discord namn? färbocks#3078

Vad är ditt födelsedatum? 11 Mars 2006

Berätta om din karaktär. Mitt namn är Göran Klaesson och är 18 år gammal som nyss flyttat hemifrån. Jag bor i en lägenhet i centrala Göteborg tillsammans med min hund Bosse. Jag har 2 syskon, en bror och en syster. Men de båda bor fortfarande hemma hos våra föräldrar. När Göran var 9 år så förändrades hela hans liv när hans Pappa Niklas gick bort av en tumör i hans hjärna. Detta betydde att Görans Mamma alltid fanns där för honom och hans syskon hela deras uppväxt. Göran har alltid velat bli en Arkitekt, men istället så blev det Landskapsarkitekt. Göran är ofta ute i trädgårdar och skissar på hur man kan göra trädgården eller om det kanske är en park lite bättre. Annars så har han stort intresse för bilar, som hans bror Klas har. De är ofta ute och skruvar på våra bilar tillsammans. Göran är en väldigt omtänksam person som alltid är villig att hjälpa till. Han bryr sig alltid mer om hur andra personer mår, än vad han själv mår.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer alltid att bidra till serverns RP, och skapa bra scenarion. Jag ska försöka att få jobb i poliskoren.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det är där båda patenter blir nöjda om hur scenariot gick.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive genom mina vänner som också spelar på denna RP servern. Jag hörde att den var väldigt bra, och jag instämmer.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka