Nekad Göran Svensson | Whitelist ansökning [Ceder] [Colin-SD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sälen

Icke Medlem
Meddelanden
45
Reaction score
3
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198393411484/

Vad är ditt namn i verkligheten? Alvin

Vad är ditt discord namn? Alvin#4284

Vad är ditt födelsedatum? 25 Mars 2007

Berätta om din karaktär. jag heter Göran svensson och jag gillar bilar. jag har även en stor passion till att hjälpa människor.
Jag är en väldigt glad person och är inte rädd för att visa mina känslor.
Han har torr men rolig humor. Han vettig men vill ändå hitta på dumma saker. Han är lite lost och har väldiga humörsvängar då han kan vara hur glad som helst och sen vara hur arg som helst. Min karaktär är väldigt intresserad i bilar och planerar på att bygga en bil själv.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill bli whitelistad för att jag vill vara med och bidra till en roligare RP och skaffa jobb som mekaniker då min karaktär är väldigt intresserad av bilar. Jag tror också att jag kommer att bli mer motiverad att ta RP:n säeriöst.
jag känner att jag har vad som krävs och har mycket att ge.
Jag är mogen, rolig och gillar att träffa nytt folk.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? jag gillar billar och jag vill jobba som bill mekaniker. jag bryr mig inte om pengar för att bilmekaniker är mitt dröm jobb.

Hur hittade du Multistaden? mina kompisar visade mig den.

Vad har du för mål med ditt rollspel? att vara en del av servern och kunna ta ansvar och att ha kul. och att träffa nya människor.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej inte för tillfället. har det så kul på denna så att det behövs inte

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka