Nekad Göran Svensson | Ban överklagan [edvin]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sälen

Icke Medlem
Meddelanden
45
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198393411484/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Alvin

Vad är din discord tagg? Alvin#4284

Vem var det som bannade dig? SecretM

Hur lång tid var din ban? 4 dagar 19 timmar 33 minuter

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by server: Du har blivit avstängd för: vdm ~SecretM. Återstår: 4 dagar 19 timmar 33 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på multipvp.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag har precis tagit körkort och var påväg till banken mitt nätverk stängdes ner också laggade och när jag kom in igen. Då när jag kom in igen så såg jag att jag hade kört på en kille och jag kunde inte styra bilen föra att mitt nätverk stängdes av.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag tog precis körkort och var på väg till banken föra att hämta ut mitt kreditkort. för att köpa min mobiltelefon.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. min pappa starta om internet för att han och min bror skulle kolla film. Han glömde säga till att han starta om nätverket.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har ej blivit bannad tidigare. det var min första dag.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? min pappa kunde sagt till.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka