- Meddelanden
- 971
- Reaction score
- 62
Vad är ditt namn i verkligheten? Casper
Vad heter du på discord? DiffenKingen#5102
Ange ditt födelsedatum 2 Mars 2009
Beskriv din dagliga aktivitet. Vardagar ig: 16:00-21:00
Helger ig: 10:00-13:00 sedan 17:30-23:00
Vardagar forum/discord: 07:00-22:00
Helger forum/discord: 09:00-24:00
Dessa tider kan variera beroende på träningar ich skola men dessa är dem ungefära tiderna
Hur länge har du varit medlem på Unive? Ca 2 månader
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag kn tyvärr ej bifoga bild just nu men jag är nästan säker på att jag har 12 banns
Har du tidigare varit blacklistad? Ja
Förklara vad för uppgift en servervakt har. Jag skulle säga att en servervakts främsta uppgift är att avlasta staffsen. Mer utvecklat är en servervakt som det låter, en vakt på servern. En servervakt är man kan säga en mindre maktfull verision av en staff. En servervakt är bra att vara om man vill hålla koll på servern men ändå rpa som vanligt. Så att när man är inne och rpar och ser en person göra ett fel så kan man banna eller kicka personen beroende på hur grovt regelbrottet är. En servervakt kan banna personer upp till 60 minuter och man gör det genom att skriva /svban i chatten och sedan deras ID. Om en person gör ett regelbrott som man tycker är grövre än en timmes ban så skickar man klipp till staggs så får de avgöra om bannen ska förlängas. Man ska ju även skicka varje ban i en discordserver så att andra kan avgöra om bannen var korrekt. Som servervakt ska man ej leta efter problem, man ska låta det komma som det är. Så kortfattat en servervakt är en som ska underlätta jobbet för staffsen eftersom staffsen ej kan vara överallt.
Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt på servern eftersom unive är ju en väldigt stor server och mycket spelare betyder mycket lallare och staffteamet är ju väldigt många men det är mer spelare på servern så staffteamet kan ej vara på alla ställen så jag vill underlätta för dem och ta ert större ansvar på unive. Jag ser problem nästan varje gång jag är ig och ibland så är ingen staff där och bannar personen och jag kan ej ta tag i det. Sådana lägen önskar jag att jag är servervakt så regelbrytarna får lära sig en läxa. Det skulle också kännas superkul att få känslan av att man gjort något bra som servervakt och höjer rpn.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korrpution inom servervakt kan uppstå genom att t.ex. man är i ett scenario som krim och du har prrcis varit med i en skjutning och du har blivit skjuten i huvudet och ligger död. Då revivar du dig själv för att sedan reviva dina kompisar också och t.ex åka efter gänget som dödade er. Kortfattat så är korruption när man abusar sina sververvakts perms för att underlätta rpn för dig själv.
Vad heter du på discord? DiffenKingen#5102
Ange ditt födelsedatum 2 Mars 2009
Beskriv din dagliga aktivitet. Vardagar ig: 16:00-21:00
Helger ig: 10:00-13:00 sedan 17:30-23:00
Vardagar forum/discord: 07:00-22:00
Helger forum/discord: 09:00-24:00
Dessa tider kan variera beroende på träningar ich skola men dessa är dem ungefära tiderna
Hur länge har du varit medlem på Unive? Ca 2 månader
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag kn tyvärr ej bifoga bild just nu men jag är nästan säker på att jag har 12 banns
Har du tidigare varit blacklistad? Ja
Förklara vad för uppgift en servervakt har. Jag skulle säga att en servervakts främsta uppgift är att avlasta staffsen. Mer utvecklat är en servervakt som det låter, en vakt på servern. En servervakt är man kan säga en mindre maktfull verision av en staff. En servervakt är bra att vara om man vill hålla koll på servern men ändå rpa som vanligt. Så att när man är inne och rpar och ser en person göra ett fel så kan man banna eller kicka personen beroende på hur grovt regelbrottet är. En servervakt kan banna personer upp till 60 minuter och man gör det genom att skriva /svban i chatten och sedan deras ID. Om en person gör ett regelbrott som man tycker är grövre än en timmes ban så skickar man klipp till staggs så får de avgöra om bannen ska förlängas. Man ska ju även skicka varje ban i en discordserver så att andra kan avgöra om bannen var korrekt. Som servervakt ska man ej leta efter problem, man ska låta det komma som det är. Så kortfattat en servervakt är en som ska underlätta jobbet för staffsen eftersom staffsen ej kan vara överallt.
Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt på servern eftersom unive är ju en väldigt stor server och mycket spelare betyder mycket lallare och staffteamet är ju väldigt många men det är mer spelare på servern så staffteamet kan ej vara på alla ställen så jag vill underlätta för dem och ta ert större ansvar på unive. Jag ser problem nästan varje gång jag är ig och ibland så är ingen staff där och bannar personen och jag kan ej ta tag i det. Sådana lägen önskar jag att jag är servervakt så regelbrytarna får lära sig en läxa. Det skulle också kännas superkul att få känslan av att man gjort något bra som servervakt och höjer rpn.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korrpution inom servervakt kan uppstå genom att t.ex. man är i ett scenario som krim och du har prrcis varit med i en skjutning och du har blivit skjuten i huvudet och ligger död. Då revivar du dig själv för att sedan reviva dina kompisar också och t.ex åka efter gänget som dödade er. Kortfattat så är korruption när man abusar sina sververvakts perms för att underlätta rpn för dig själv.