Nekad göran olsson | Ansökan till Servervakt [William07]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Diffen

Aktiv Medlem
Meddelanden
971
Reaction score
62
Vad är ditt namn i verkligheten? Casper

Vad heter du på discord? DiffenKingen#5102

Ange ditt födelsedatum 2 Mars 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. Vardagar ig 16:00-20:00
Helger ig 09:00-12:00 sedan 17:00-23:00
Sedan på dc och forumet så
Vardagar 07:00-22:00
Helger 09:00-24:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? Ca 1,5 månad

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag kan tyvärr ej bifoga men jag tror 12 banns och jag vill bara klargöra frågan där under om blacklist. Jag har varit blacklistad ja men det var för flera månader sedan och jag var egentligen inte säker på vad jag höll på med på unive då och visste inte att unive skulle bli en stor del av mitt liv. Så jag har lagt allt det där bakom mig.

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Jag skulle säga att en servervakts främsta uppgift är att avlasta staffsen. Mer utvecklat är en servervakt som det låter, en vakt på servern. En servervakt är man kan säga en mindre maktfull verision av en staff. En servervakt är bra att vara om man vill hålla koll på servern men ändå rpa som vanligt. Så att när man är inne och rpar och ser en person göra ett fel så kan man banna eller kicka personen beroende på hur grovt regelbrottet är. En servervakt kan banna personer upp till 60 minuter och man gör det genom att skriva /svban i chatten och sedan deras ID. Om en person gör ett regelbrott som man tycker är grövre än en timmes ban så skickar man klipp till staggs så får de avgöra om bannen ska förlängas. Man ska ju även skicka varje ban i en discordserver så att andra kan avgöra om bannen var korrekt. Som servervakt ska man ej leta efter problem, man ska låta det komma som det är. Så kortfattat en servervakt är en som ska underlätta jobbet för staffsen eftersom staffsen ej kan vara överallt.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag skulle vilja bli servervakt på servern eftersom jag vill rpa som vanligt men jag vill ändå hjälpa till. Även eftersom jag ser dagligen problem och jag förstår att staffs har supermycket arbete så dem hinner ej med allting på servern. Så jag skulle vilja göra rpn bättre utan regelbrytare. Jag vill ta mer ansvar för Unive och bli servervakt. Det är kul att vara servervakt speciellt när man känner själv att man höjer rpn och lär folk att inte bryta mot reglerna.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption skulle kunna uppstå genom att t.ex. du är kriminell och ni har precis varit med i en skottlossning och du och ditt gäng är döda. Då revivar du dig och hela ditt gäng bara för att du kan göra det. Ja alltså det är när man använder sig av sv-permsen för att underlätta rpandet genom att göra korrupta grejer.
 
Nekad, vi kommer inte ta in dig som servervakt på grund av att du har varit blacklistad!
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top