- Meddelanden
- 971
- Reaction score
- 62
Vad är ditt namn i verkligheten? Casper
Vad heter du på discord? Utvecklingsstörde britt#5102
Ange ditt födelsedatum 2 Mars 2009
Beskriv din dagliga aktivitet. Vardagar 17:00-20:00
Helger 09:00-12:00 sedan 17:00-22:00
Hur länge har du varit medlem på Unive? Ungefär en månad
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/957369831718527006/1025856944398930040/unknown.png
Har du tidigare varit blacklistad? Ja
Förklara vad för uppgift en servervakt har. Jag skulle säga att en servervakts främsta uppgift är att avlasta staffsen. Mer utvecklat är en servervakt som det låter, en vakt på servern. En servervakt är man kan säga en mindre maktfull verision av en staff. En servervakt är bra att vara om man vill hålla koll på servern men ändå rpa som vanligt. Så att när man är inne och rpar och ser en person göra ett fel så kan man banna eller kicka personen beroende på hur grovt regelbrottet är. En servervakt kan banna personer upp till 60 minuter och man gör det genom att skriva /svban i chatten och sedan deras ID. Om en person gör ett regelbrott som man tycker är grövre än en timmes ban så skickar man klipp till staggs så får de avgöra om bannen ska förlängas. Man ska ju även skicka varje ban i en discordserver så att andra kan avgöra om bannen var korrekt. Som servervakt ska man ej leta efter problem, man ska låta det komma som det är. Så kortfattat en servervakt är en som ska underlätta jobbet för staffsen eftersom staffsen ej kan vara överallt.
Varför vill du bli servervakt på servern? Jag skulle vilja bli servervakt på servern eftersom jag ser dagligen problem och jag förstår att staffs har supermycket arbete så dem hinner ej med allting på servern. Så jag skulle vilja göra rpn bättre utan regelbrytare. Jag vill ta mer ansvar för Unive och bli servervakt. Det är kul att vara servervakt speciellt när man känner själv att man höjer rpn och lär folk att inte bryta mot reglerna.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption kan uppstå som servervakt och vi säger att det är ett scenario som du och dina vänner är på ett hustak, sedan så hoppar alla ner och dör. Du och dina vänner är döda och så säger de t.ex. i discord ”reviva oss” och då revivar du alla, då är det dessutom metangasens och servervakts abuse. Då tycker jag att man ska få indragen servervakt. Det är ganska grov korruption skulle jag säga.
Vad heter du på discord? Utvecklingsstörde britt#5102
Ange ditt födelsedatum 2 Mars 2009
Beskriv din dagliga aktivitet. Vardagar 17:00-20:00
Helger 09:00-12:00 sedan 17:00-22:00
Hur länge har du varit medlem på Unive? Ungefär en månad
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/957369831718527006/1025856944398930040/unknown.png
Har du tidigare varit blacklistad? Ja
Förklara vad för uppgift en servervakt har. Jag skulle säga att en servervakts främsta uppgift är att avlasta staffsen. Mer utvecklat är en servervakt som det låter, en vakt på servern. En servervakt är man kan säga en mindre maktfull verision av en staff. En servervakt är bra att vara om man vill hålla koll på servern men ändå rpa som vanligt. Så att när man är inne och rpar och ser en person göra ett fel så kan man banna eller kicka personen beroende på hur grovt regelbrottet är. En servervakt kan banna personer upp till 60 minuter och man gör det genom att skriva /svban i chatten och sedan deras ID. Om en person gör ett regelbrott som man tycker är grövre än en timmes ban så skickar man klipp till staggs så får de avgöra om bannen ska förlängas. Man ska ju även skicka varje ban i en discordserver så att andra kan avgöra om bannen var korrekt. Som servervakt ska man ej leta efter problem, man ska låta det komma som det är. Så kortfattat en servervakt är en som ska underlätta jobbet för staffsen eftersom staffsen ej kan vara överallt.
Varför vill du bli servervakt på servern? Jag skulle vilja bli servervakt på servern eftersom jag ser dagligen problem och jag förstår att staffs har supermycket arbete så dem hinner ej med allting på servern. Så jag skulle vilja göra rpn bättre utan regelbrytare. Jag vill ta mer ansvar för Unive och bli servervakt. Det är kul att vara servervakt speciellt när man känner själv att man höjer rpn och lär folk att inte bryta mot reglerna.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption kan uppstå som servervakt och vi säger att det är ett scenario som du och dina vänner är på ett hustak, sedan så hoppar alla ner och dör. Du och dina vänner är döda och så säger de t.ex. i discord ”reviva oss” och då revivar du alla, då är det dessutom metangasens och servervakts abuse. Då tycker jag att man ska få indragen servervakt. Det är ganska grov korruption skulle jag säga.