Nekad Göran Nilsson | Medlem ansökning [sigge]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Göran Nilsson

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/VOUTIBOOTY

Vad är ditt namn i verkligheten? Elias

Vad är ditt discord namn? Fulsmurf#0790

Vad är ditt födelsedatum? 28 Januari 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Göran Nilsson och han är 20-21 år gammal. Görans bakgrund i livet är rätt speciell eftersom det har hänt mycket i hans liv. När han bara var 7 år gammal så dog båda hans föräldrar i en olycka på motorvägen. Efter deras död fick Göran bo hos hans farmor och farfar. Han trivdes bra hos hans farmor och farfar och dem tog väl hand om han. När Göran blev äldre runt 16 års åldern började Göran träffa mer kompisar sent om kvällarna. Göran började där med hitta på med mer olagligheter men insåg snabbt att det inte var något som skulle hålla i längden. Göran är en väldigt glad kille och han tycker om att äventyra och utforska nya ställen. Göran älskar även bilar och han är rätt glad i att fixa upp sin bil om den går sönder. Efter Göran hade gått i skolan började han jobba, Göran var mekaniker när han börja jobba. Göran träffade en gång mycket fin kvinna som hette Ulla. Ulla var Görans första kärlek och även den ända. Göran var förälskad i Ulla och runt 25 års åldern så skaffade Ulla och Göran barn. En kille som dem döpte till Greger. Men tyvärr är inte Ville och Ulla gifta längre idag. Ulla hade tydligen hittat någon ny kille som var bättre än Göran och lämnade då honom. Göran är nu 21 år gammal och vill testa på något nytt. Kanske börja jobba som mekaniker igen, han vill träffa nya kompisar. Han vill även utforska för det är ett stort intresse för Göran gillar och jaga på fritiden.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har spelat lite på den innan och tyckt den var jätte bra så jag vill bli medlen för jag tycker den är bra och jag vill låsa upp alla möjligheter för att kunna RPa så bra som möjligt.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag tycker det är så bra RP och hela servern är bra gjord och jag har kollat på när mina vänner spelar och det ser helt fantastiskt att va medlem man kan göra lite mer saker och det är en riktigt bra server.

Hur hittade du Unive? Mina vänner tipsade mig om den jag gick in men min dator var för dålig så det gick inte att spela men nu fixade jag en bättre så nu är det typ det ända jag spelar.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha så roligt som möjligt och lära mig känna så många som möjligt.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag skulle vilja bli rik jobba med bilhandel och ha ett stort eget hus och utveckla min karaktär så mycket som möjligt.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Nekad efter muntlig intervju.
Din whitelist ansökan har nekats
Tråd låst och flyttad till Whitelist Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka