Nekad Göran larsson | Medlem ansökning [Lallar3n]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Göran larsson

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199131151489/home

Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo johansson

Vad är ditt discord namn? gjoma0

Vad är ditt födelsedatum? 15 Oktober 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en kille som heter Göran Larsson som är 20 år gammal. Han älskar bilar och att bemöta kunder och han skulle gärna vilja anställa sig hos mekonomen. Han gillar också att sitta och chilla och snacka med folk. Med dem kan han snacka om lite vad som helst kanske bilar eller något annat spännande. Göran har en bästis också som han brukar hänga med. Göran har även två föräldrar men med dem har han inte så mycket kontakt med.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker jag ska bli medlem på Unive för att jag kan bli en väldigt stor karaktär här om jag får lite tid. När jag menar stor karaktär menar jag att jag kan jobba mycket och skaffa mig nya kontakter och eftersom att mitt drömjobb är att jobba hos mekonomen ,så kommer jag ju att få möta mycket kunder och de leder ju då till att jag för nya kontakter.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det verka som en bra server där det finns mycket spelare och massa av trevliga människor som man kan prata med.

Hur hittade du Unive? jag hittade Unive genom att jag letade efter en server med mycket folk på och då var det här den rätta servern.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Det målet jag har med mitt rollspel är att bli uppskattad av folk och att jag ska träffa folk också som uppskattar mig.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål är att skaffa nya vänner i spelet och att bli anställd någon stans förhoppningsvis på mekonomen. Jag vill också köpa mycket fina bilar ,sen vill jag också köpa en husbil och åka runt i.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej det är bara här på Unive jag spelar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka