Nekad göran fridell | Medlem ansökning [wibban]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

göran fridell

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198382786844/

Vad är ditt namn i verkligheten? Nils Fridell

Vad är ditt discord namn? Lill Nils#2435

Vad är ditt födelsedatum? 26 Juni 2002

Berätta om din karaktär. Göran är 18 år och är en mycket trevlig, omtänksam och kreativ person, Han älskar gamla muskelbilar, och har växt upp med gamla bilar. Under hans barndom hade han det väldigt bra hans föräldrar uppfostrade han väl och tog hand om han. När han var mindre så jobbade han mycket på fritiden, han arbetade mestadels på hans farfars verkstad där han hade mycket att göra och mekade med gamla och coola bilar, han arbetade även hos sina grannar när det inte fanns något att göra i verkstaden det var så han tjänade ihop sina egna pengar. Och med dom pengarna han tjänade ihop så handlade han bildelar till sin egna gamla bil som han och hans farfar grejade med när det inte fanns något att göra i verkstaden och när han inte arbetade hos sina grannar, men han köpte också såklart godis och läsk för pengarna. Och när han inte jobbade med bilar eller hos hans grannar så var han med kompisar och lekte i parken. Eller så var han med sin familj och sina två hundar som dom hade och hundarnas namn var Olof och Hasse, Hasse var lite äldre än Olof och Hasse dog av cancer när han var ungefär 8 år, och Olof dog av att han blev för gammal. Hans mormor bodde på en bondgård med tre grisar, åtta kor, 10 höns och tre hästar, och där jobbade Göran när det inte alls fanns något att jobba med, så han har väldigt mycket kunskaper om lite allt möjligt.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag ska bli medlem på Unive för att jag är en bra rp spelare. Jag ska också bli medlem hos er för att jag har mycket kunskaper om alla regler och roleplay spel.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? det som fick mig intresserad va a det va mycket folk som spelade så jag tänkte att jag ger er server ett försök sedan dess har jag inte kunnat sluta spela på er server.

Hur hittade du Unive? Jag hittade den när jag skrollade genom andra servrar sedan rekommenderade jag denna till min Syster

Vad har du för mål med ditt rollspel? att vara en sån bra rollspelare som möjligt och att bli framgångsrik och har massa dina bilar, och att har så många vänner som möjligt, även att kunna bli en bättre rollspelare man kan ju bara bli bättre på saker iallafall inom det, även har så bra rp som möjligt.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål på denna server att antingen bli mekaniker för att jag älskar bilar eller att bli typ sån som lackera och pimpar bilar, mitt mål är även att ha ett så bra rollspel som möjligt och att skaffa nya och mer vänner som man kan umgås med genom spelet. ven att skaffa så många bilar och göra dom så coola som möjligt även att stjärna pengar såklart.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej inte just nu för har bara spelat på er server efter att jag började spelar här men förr var jag aktiv på andra servrar, har inte kunnat släppa er server och tänkte inte göra det heller

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det förstår jag

Nekad sedan 1 timme tillbaka, Ansök om 24h.
Din whitelist ansökan har nekats
Tråd låst och flyttad till Whitelist Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka