Accepterad Göken | Ban Överklagan [William07]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Göken

Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
1
Ban-referens
fivem-lacken-637 — FiveM, Utgår 2026-03-09
Anledning: Brist på social rp skjuter direkt dödar även passagerare
Visa på portalen →

Berätta vad som hände Jag hade riktast på två snubbar. De väljer att åka iväg efter jag riktar ett flertalet gånger uppe på berget, jag tog vår bil och åkte ikapp de, ställde mig framför deras bil och sa att de ska stanna. Han väljer att köra och jag tänkte att hans skulle köra över mig om jag inte sköt honom i huvet. Jag sköt även passageraren vilket var överdrivet. Men hade gett dem flera chanser att stanna och de stannade inte.

Tar du ansvar för det du blev bannad för? Ja de är klart. Det är ingen felaktig banöverklagan och jag står ju för det jag gjort såklart. Ska tänka på att inte alltid skjuta eller skjuta däck nästa gång.

Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Skulle skjutit däck, eller bara åkt efter dem och jagat. Skulle inte skjutit direkt, dumt gjort utav mig.

Varför ska vi ge dig en till chans? Jag blir typ aldrig bannad, rollspelar bra och förtjänar en till chans tycker jag. Ska göra allt för att inge begå flera regelbrott framöver och göra mitt bästa för att alla ska ha de kul i scenariot.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka