Ej Antagen Göken | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Göken

Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Adam

Ditt discordnamn: Göken

Ange ditt födelsedatum 14 Januari 2009

Varför ska just du bli staff? Har tidigare erfarenheter, vet hur de är att vara staff på unive. Kommer vara extremt aktiv som helper, de är en grej som passar mig ordentligt och ä rjävligt kul att vara. Kul att hjälpa folk, kommer kunna bidra med mycket reports, mycket hjälp i support och hjälpa så mycket folk som krävs. Är en trevlig grabb som gillar att hjälpa folk. Ska göra det en helper ska göra och inte något annat

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Ganska mycket lall på servern, men samt en del grejer i krim rpn kan förbättras, men annars inte så himla mycket grejer som ej funkar bra på unive.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Vi ska sammarbeta, hjälpa varandra och specca av de områderna och de folk som de händer problem vid

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man ska alltid lyssna på båda parterna, alltid vara trevlig emot de spelarna man bemöter.
Väldigt viktigt att agera proffesionellt och alltid vara ärlig och snäll

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Först kommer mitt privata liv, sedan helper arbete och sedan RP. Rollspelar knappast så att vara en helper har jag verkligen tid för, har tid för detta.

Hur länge har du spelat på Unive? Sedan 2022.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja det har jag

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Servervakt, Event

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nix, kan vara allt.

Ej antagen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka