Nekad gögge slagskott | Medlem ansökning [Esplund]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

gögge slagskott

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? david

Vad är ditt discord namn? gögge slagskott

Vad är ditt födelsedatum? 17 Augusti 2009

Berätta om din karaktär. Mitt ingame-namn är Gögge Slagskott. Gögge växte upp i Sverige med en relativt lugn barndom. Trots den fridfulla uppväxten har han ändå behövt kämpa för allt han har idag och accepterar aldrig någon form av respektlöshet. Gögge är framför allt intresserad av pengar och allt som de kan köpas för. Han är en ganska känslokall person, men ibland kan han släppa fram en tår eller skratta högt. Gögge har stora planer för framtiden, där han ser sig själv som den största och vill alltid ha det bästa för sig själv. Han är beredd att göra vad som helst för att nå framgång, även om det innebär att tänja på lagarna eller utföra det smutsiga jobbet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med god RP för både mig och motparten och bidra med en mycket rolig karaktär in på servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att inte bara spela för att en själv ska "vinna". alltså ifall jag blir kidnappad ska jag inte försöka fly ifall jag får den minsta chansen utan låta motparten fortsätta scenariot vilket kommer leda till att det blir roligare för flera istället för bara för mig.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja. ett exempel är FearRP vilket betyder att ifall man hamnar i en situation som du skulle vara livsrädd IRL så ska du rpa som att du är rädd. ett annat exempel är powergaming och det är en regel som menas att ifall man kraschar och skulle fått ont IRL så ska du rpa som att du fått ont.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har spelat lite RP innan men inte som på Unive och ser framimot att få lära mig hur rpn är på Unive

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Nekad.
Anledning
: Utveckla om din karaktärs barndom och är inte med i Discord servern

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka