Nekad Göööössa | Medlem ansökning [duden][

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Göööössa

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Leon

Vad är ditt discord namn? Guss8196

Vad är ditt födelsedatum? 22 Juni 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Gustav Karlsson, född 1998.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Han är en religös, snäll, och en väldigt lugn människa. Han ägnar sin tid åt sin tro som ja kommer gå in på mer nedan.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Hans planer inför livet är att bli en polis och hans bakgrund har vart ganska lugnt då han tagit studenten och gått i skolan och är redo för att studera som polis.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra till en hög rp nivå då jag har sett lite på youtube och twitch streams hur de går till genom RPn. Jag kommer spela lugnt och inte vara hetsig och aggressiv då jag är här för att spela RP. Att vara polis vet jag kräver en hel del seriöshet och därför så kommer jag se till att jag är så seriös som möjligt när jag RPar. Jag har även RPat back in the days 2022 men på en annan server och då har jag även RPat som polis. Så jag vet en hel del grunder kring RP och kommer se till så att jag använder de på så rätt sätt som bara möjligt !

Med mitt bidragande kommer jag också att acceptera ifall jag gjort något fel och t.ex blir bannad från servern, då går jag bara till en överklagan och berr om en andra chans istället för att göra en massa problem utav situationen.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man ska spela för att båda parter i ett scenario ska ha roligt. Det innebär att t.ex jag som ska bli polis på servern spelar i ett scenario med några kriminella och jag är den enda som har kul i scenariot medans dom andra har det illa inom RPn och tycker det bara är ensidat scenario. Då blir de väldigt tråkig RP och det innebär att man ska spela och ha så kul som man bara kan ha tillsammans med dom man RPar emot och med !

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej, då jag är ny spelare just på denna server så har jag inte begått något regelbrott :)

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Jag vet gott om några som RDM VDM Poor RP och massa andra regler. Som jag säger nu så gäller alla dessa servers till Sunt Förnuft, så till exempel om man begår RDM så är det även under regeln Sunt Förnuft då man inte gör som man hade gjort i verkligheten och använder helt enkelt sitt förnuft då de är RP

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nejdå, har sagt mitt för nu !

ni nekade min vän för inga loggs ig nyss men ja vill meddela att jag har vart ingame och har skapat karaktär osv. ville bara informera de

Nekad
Anledning: Inga logs, börja rollspela 2-3v så får vi perspektiv på hur du rollspelar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka