Nekad GÅSSEN | Medlem ansökning [UniveDevil]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

GÅSSEN

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Linus

Vad är ditt discord namn? 𝕭𝖚𝖐𝖐𝖊𝖓#1725

Vad är ditt födelsedatum? 16 Juli 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär går för namnet Peter Loco och han är 21 år gammal. Peters bakgrund var rätt tuff då han växte upp utan föräldrar han har bara haft sin storebror i sitt liv som har hjälp peter med alla hans problem. Peter var mycket busig och började hamna i den kriminella kretsen inom livet. Men Peters storebror var där för honom och sa att det inte är värt att börja med kriminallitet då han själv hade levt det livet och peters bror ångrar det enormt mycket, pågrund av dom skador han fick när han väl var kriminell. Men Peters bror supportade peter genom tuffa tider och gjorde Peter till en bättre man. Just nu är Peter laglig person som vill skydda samhället och bli polis. Anledningen varför Peter vill bli polis är för att han vill bevisa för ungdomar att det inte är värt att gå in i den kriminella kretsen. Samt är min karaktär unik kan komma på med roliga ider samt långa och kreativa scenarion med en sån hög rp nivå som möjligt. Peter behandlar dom personer han bemöter med respekt så länge dom har respekt tillbaks mot honom. Min karaktärs intressen är bilar då han har pysslat mycket med bilar när han var tonåring hans bror burkade skjutsa runt Peter i sin bil och lära Peter hur man lagar bilar. Så det är ett stort intresse som peter har och han är rätt så bra på att köra bil också. Sedan har peter sin bästa vän Adam Hill som har vart med peter sen långt tillbaks vi båda är väldigt bra vänner och vi gillar att hitta på saker. Peters andra plan ifall han inte skulle lyckas med att få bli en polis som han drömmer om kommer nog vara att jobba inom någon bil firma eller mekaniker då han har mycket kunskaper inom det sedan tidigare i hans uppväxt. Så han kommer nog passa in som bil mekaniker eller en bil firma rätt så bra. Peters ända mål just nu är att stanna utanför den kriminella världen och bevisa att han är en bättre man som vill kunna växa i livet och nå större mål!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag är intresserad av unive för att många är seriösa med sitt RP och det finns jätte många val i servern som bilar, roliga jobb, bra Staff och bra spelare som kan RPa. bra funktioner på allt till exempel om man vill tjäna lite pengar kan man dra till arbetsförmedlingen och skaffa ett jobb och priserna på bilar och allt sånt man köper är rimligt pris på. Jag har kört på den sen 3 månader tillbaks. unive har även riktigt många spelare som gör RPn mycket roligare och socialiteten i servern är unik alla har it en lika bra server som denna.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att båda parterna i ett scenario t.ex ett butiksrån ska tycka att det är roligt. Man ska inte bara spela för att vinna utan också göra det roligt för motparten och ge de en chans i rpn.

Hur hittade du Unive? Mina vänner spelade på den och dom sa att de var en jätte bra server och så testade jag denna servern.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka