Nekad GÅSSEN | Medlem ansökning [Muddi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

GÅSSEN

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199199216251/

Vad är ditt namn i verkligheten? Linus

Vad är ditt discord namn? HALLUU DÄÄR#1725

Vad är ditt födelsedatum? 16 Juli 2010

Berätta om din karaktär. Mitt namn är Ahmed 22 år gammal, nyss flyttat från Falun och letar efter ett jobb i denna nya staden. Jag är positiv och försöker att bygga upp en familj och vänner i staden. Kommer från en förort utanför fylld av misär, tragedi och knas. hela min ungdom var fylld av kriminalitet och våld. Gjort bland annat Landvetter rånet och ett antal G4S rån, vilket jag fick sona i 2år på kåken därav 6 år suttna och resten villkorlig dom. Anledning till mitt liv som yrkeskriminell var bland annat för att mina föräldrar var missbrukare och att mina föräldrar hade en skilsmässa vilket påverkade mig enormt mycket. Bodde med mina föräldrar tills det att jag var 10 år gammal då jag senare blev flyttad till ett HVB-hem i Strängnäs på grund av att de inte kunde ha kvar mig för att de skilde sig, vilket inte fungerade så bra för mig. Jag blev senare flyttad till ett LVU för rehabilitering för mina aggressions problem och ADHD. På just det boendet fanns många kriminella och det var så jag kom in på det kriminella spåret. Började med ringa narkotika brott och ledde sedan till personrån, smash N grabbs och så vidare. Men det livet har jag lämnat nu och försöker hitta nya vägar att gå i livet. jag har och vill förändra mitt liv helt och hållet och bli en mekaniker och lägga allt de kriminella bakom mig för alltid.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag är en aktiv spelare som är en seriös RPare och lägger ner väldigt mycket tid på RP och denna servern. Jag vet också om reglerna och har läst alla. Har alltid älskat denna server sen 3 månader tillbaka och kommer alltid göra det. jag blev även rekommenderad till denna server och var väldigt positivt överraskad. Riktigt bra jobbat alla admins/Staffs. Jag tror också att det kommer bara bli bättre med folk som verkligen vill RPa och det gör ni också ett väldigt bra jobb med att sålla ut alla som bara vill spela för pengar och bilar. Samt att ni gör ett grymt jobb med att uppdatera och restarta servern med jämna mellan rum. unive är också den största servern inom den svenska RP Communityn och det är därför jag vill bli medlem.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag är intresserad av unive för att många är seriösa med sitt RP och det finns jätte många val i servern som bilar, roliga jobb, bra Staff och bra spelare som kan RPa. bra funktioner på allt till exempel om man vill tjäna lite pengar kan man dra till arbetsförmedlingen och skaffa ett jobb och priserna på bilar och allt sånt man köper är rimligt pris på. Jag har kört på den sen 3 månader tillbaks. ortenwave har även riktigt många spelare som gör RPn mycket roligare och socialiteten i servern är unik alla har it en lika bra server som denna.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man kör ett scenario förat de är kul istället kör de för att man vill vinna och att man måste förstå att man själv inte behöver vinna.

Hur hittade du Unive? mina vänner spelade på den och dom sa att de var en jätte bra server och så testade jag denna servern

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka