Nekad GÅSSEN | Medlem ansökning[L1nuS]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

GÅSSEN

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199199216251/

Vad är ditt namn i verkligheten? linus

Vad är ditt discord namn? GÅSSEN#1725

Vad är ditt födelsedatum? 16 Juli 2010

Berätta om din karaktär. olla ollosson flyttade till stan när han va 20 år och hade bra förväntningar. olla har ett intresse om bilar och fordon och tycker att de tjänns bra att hjälpa folk med de dom behöver hjälp med och har sitt dröm jobb inom sjukvården och de är at köra ambulans. olla tycker om att köra stora fordon och olla var rädd första gången han körde ett stort fordon men sen var kul. och olla hoppas på att bli medborgare i unive.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att jag kommer bidra med så hög rp som bara medlemmar kan göra och göra rp kul för både mig och dom jag rpar med.

Vad kan du bidra med till serverns RP? att jag och andra har kul. och att kunna jobba med riktiga jobb istället för tillgäliga jobb

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man kör ett scenario förat de är kul istället kör de för att man vill vinna och att man måste förstå att man själv inte behöver vinna.

Hur hittade du Unive? jag letade lite själv och sen hittade en kille på youtube som spelade på den servern som jag hittade altså unive.

Tillbaka