Accepterad GÅSSEN | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

GÅSSEN

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199199216251/

Ditt Hex-ID: steam:110000149d8e27b

Vad är din discord tagg? 𝕭𝖚𝖐𝖐𝖊𝖓#1725

Vem var det som bannade dig? Cmail666

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmklipp.PNG

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag RDMa dom med ett polis vapen/sig sauer.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte i en bil med min vän och då åkte vi in på ett krim område omedvetet och jag hade ett vapen och jag var arg och hade en dålig dag men då kommer de två personer och rånar mig och min vän och RDMar jag dom för att jag vart arg och efter de så quita jag och dagen efter så vart jag bannad. Men jag hade sagt upp mig hos polisen ungeför en timme efter så dom hade inte tagit bort rollerna så de är därför jag hade vapen och polis rollen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. De vart jag som gjorde fel eftersom jag RDMa men jag har lärt mig att kontrollera min ilska.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit de men de har varit en korta bann och två felaktiga banns men den som inte vart felaktig var när jag var ny och inte kunnde reglerna så bra och då var jag bannad för att jag inte hoppade ur bilen när någon skrev /me puttar ur han ur bilen men de var en timma ban och då lärde jag mig att rpa på /me och /sme.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat låta dom råna mig och istället för att RDMa dom.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att hantera min ilska vid såna tillfällen så de inte händer igen. Och jag ber om ursäkt och kommer aldrig göra om de igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja de gör jag.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka