Inaktuell GÅSSEN | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

GÅSSEN

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Linus

Ditt discordnamn: HALLUU DÄÄR#1725

Ange ditt födelsedatum 16 Juli 2010

Varför ska just du bli staff? Jag vill bli staff då jag känner att jag har tröttnat lite på spelandet (ingenting ont mot unive), jag vill då hellre bli staff och hjälpa servern samt vara till nytta. Lyssna, jag förstår att jag är mycket ung, men det betyder ej att jag inte är tillräckligt kompetent att göra ett arbete. Det bästa med staff är att jag skulle se det både som en god gärning från mig att hjälpa servern, samt att jag skulle tycka att det vore extremt kul. Jag kommer lägga ner all min tid på detta ifall jag skulle få en chans. Jag har alltid försökt att jobba mig uppåt på unive, först medlem, sedan servervakt och nu är då min sista utmaning, alltså då att bli staff. Jag har länge drömt om detta, men aldrig känt mig riktigt redo för att göra en ansökan, men nu känner jag mig redo då jag har mer kunskap och mer motivation. Jag vill göra så att fler kan få känna en rolig upplevelse på unive utan att behöva bli störda utav folk som inte följer reglerna

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? på vardagar 15:00 till 19:00 på helgen hela dagen

Hur länge har du spelat på Unive? sen början av februari 2022. tog en paus under våren

Har du tidigare erfarenheter som staff? ja har vart högst delägare men har vart lägst helper dom har sagt att jag var bra staff och gjorde mitt arbete och har fått många reps

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Jobb

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Donation, för tillfället. Men kan ändras i framtiden

-Rep det känns som om du inte är så aktiv (inget illa menat)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka