Nekad GÅSSEN | Ansökan till Servervakt [Douflas]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

GÅSSEN

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Linus

Vad heter du på discord? HALLUU DÄÄR#1725

Ange ditt födelsedatum 16 Juli 2010

Beskriv din dagliga aktivitet. Vardagar 15:00 till 19:00 då jag har skola helger 09:00 till 00:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? 1 Månad nu.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 3 gånger

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Ja att göra det enklare för alla i stafteamet och med det menar jag att jag till exempel kan hjäpla till med att dva alla bilar som står överallt+jag sak även kicka eller svbanna dom som inte har en bra rp. jag saka även hålla kol så det inte är folk som gör dålig rp och lallar det hör även lite i hop med att jag sak kicka dom som beter sig dåligt eler svbanna dom då.

Varför vill du bli servervakt på servern? På senaste tiden har jag sett många som tex på piren håller på att gå runt och lalla m.m och det vill jag få ett stopp på för att jag vet att det är så många som spelar på denna server och då vill jag förbättra folks rp och använda /kick eller /svban för att lära de som bryter mott reglerna och jag vet när man bryter en regel så det kommer vara alltid en rätt kick eller SV ban men jag vill också kunna hjälpa folk med att dv bilarna så att vi underlättar belastningen på servern så det inte är så laggigt så fler och fler kan spela på denna server, i hela sammanfattningen så vill jag hjälpa unives utveckling och spelare som kan förbättra sin rp.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption betyder att man missbrukar sina perms för att tillexempel vinna i ett scenario eller kickar folk för ingen anledning.
Exempel på att vara Korruption är att ha på toggleid under scenario, då kan du se folks id igenom väggar eller i buske.
Dva folks bilar från ingenstans skulle jag kalla korruption, du missbrukar dina perms då.
Kicka någon för att du ej gillar personen ooc eller ig, utan anledning. Det kallar jag också korruption.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka