Accepterad Fuzix | Medlem ansökning [sicario]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fuzix

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199377097206/

Vad är ditt namn i verkligheten? max

Vad är ditt discord namn? fuzix#3630

Vad är ditt födelsedatum? 10 Mars 2006

Berätta om din karaktär. Han heter Abdi Ali och är 22 år gammal. Just nu bor han ensam och utan flickvän. Innan han kom till Sverige så bodde han i staden Jiddah i Saudiarabien där han bodde med sina föräldrar och sin bror, men runt 8 års åldern så flyttade han till Sverige. För tillfället är han arbetslös men ska söka jobb för han behöver pengar så han kan köpa ett hus och en bil att köra till jobbet med. Abdi gillar att vara hemma och kolla på tv men gillar också att vara i Spanien och vara ute med sina kompisar. Hans största intressen är bland annat att köra mc och att ta det lugnt. Han är en väldigt aktiv, glad och positiv person.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag tarv rp seriöst och kommer bidra med bra rp. Jag kommer försöka få det så roligt som möjligt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra rp och är trevlig mot andra spelare som jag stöter på.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att du ska rpa så att den andra vinner ett scenario medvetet

Hur hittade du Unive? mina kompisar rekommenderade servern.

Vidare till muntliga, jag ger dig en chans att visa mer på muntliga du har 48 h på dig lycka till !

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka