Nekad Fuzion424 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Emin123

Icke Medlem
Meddelanden
69
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199000447033/

Vad är ditt namn i verkligheten? Emin Dzihic

Vad är ditt discord namn? ZoneFusion#2369

Vad är ditt födelsedatum? 13 Oktober 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär, Emin Gustafsson hade det svårt som liten eftersom hans föräldrar var missbrukare så han behövde växa upp på gatorna. MIn karaktär är 26 år gammal och han är deppig eftersom han inte fick en normal barndom som alla andra. Min karaktär är intresserad av att hjälpa andra och ta barn bort från gatulivet.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker att jag blir begränsad när jag vill rp:a eftersom de flesta grejerna kräver medlemskap.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Genom att sprida positiva känslor och jag vill att det ska bli lite lättare åt folket som är nybörjare.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man spelar för båda parterna i ett scenario kan vinna. Det gör så att båda parterna har det kul och inte bara en part.

Hur hittade du Unive? Min kompis visade mig gta rp sen så blev jag intresserad och letade efter de största rp serverna i svergie och då kom det upp Unive servern.

Tillbaka