Nekad Fuzion424 | Ban överklagan [ratnose]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Emin123

Icke Medlem
Meddelanden
69
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199000447033/

Ditt Hex-ID: 11000013dffe839

Vad är din discord tagg? Fuzion424#2369

Vem var det som bannade dig? ratnose

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: ❌ Du är temporärt avstängd från Unive ◤ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◥ BanID: wijloq Anledning: Sunt förnuft Går ut om: 1 dagar 23 timmar 54 minuter Placerad av: ratnose ◣ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◢ ❗Felaktig ban? Du kan överklaga den på unive.se/bannad

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Det är mycket möjligt att detta blivit ett misstag. Jag loggade in i ungefär 3 minuter sedan startade jag om.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag gick upp till en bil vid piren och så blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja, Jag gjorde inget fel. Detta är en felaktig ban.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har aldrig blivit bannad.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Nej.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ok

Jag väljer att neka din ban då du inte verkar ha förstått varför du har blivit bannad.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka