Nekad Fuzion424 | Ban överklagan [CrustLux

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Emin123

Icke Medlem
Meddelanden
69
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199000447033/

Ditt Hex-ID: 11000013dffe839

Vad är din discord tagg? Emin424#2369

Vem var det som bannade dig? CrustLux

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Anledning: Grov suntförnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom jag stack från ett trafik stopp när de hade enligt de '' mitt reg plåt och de har sett mitt ansikte''.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde bakom en civil polis och jag sa till de -OMG ni har samma bil som oss och vi körde exakt bakom de och när de stoppade vi stoppade, när de svängde vi svängde, vi följde efter de utan att bryta mot några regler sen så sätter de på sirenerna och då kör jag mot sidan av vägen. Just den tiden hade jag väldigt olagliga grejer på mig och jag ville rpa bra genom att påbörja en '' chase '' och då följde de inte efter mig vilket var lite tråkigt av de måste jag säga men då gick jag till mitt hus och la in min bil i mitt garage sen blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det är felaktig eftersom på självaste klippet server vakten skickade så hade jag mask på mig i bilen och självaste bilen var bara en företagsbil och inte på mitt namn så det är inte sunt förnuft av mig att sticka från polisen. Jag tror de menade att det var sunt förnuft av mig att sticka eftersom de hade mitt regplåt och de såg mitt ansikte men jag hade mask på mig och bilen var en företags bil och inte på mitt namn så de kunde inte hitta mig.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Vdm och jag har lärt mig att köra mer försiktigt

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Genom att inte sticka och rpa som en normal medborgare vilket jag inte är och betala nått böter eller sitta inne för kontrabandet jag hade på mig just den stunden.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att låta både parterna vinna i ett scenario.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka