Accepterad Fuzion424 | Ban Överklagan [PACDON]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Emin123

Icke Medlem
Meddelanden
69
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199000447033/

Ditt Hex-ID: 11000013dffe839

Vad är din discord tagg? Emin123#2369

Vem var det som bannade dig? PACDON

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Screenshot 2023-01-03 21_09_34.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom jag tjuvkopplade min EGNA bil på torget eftersom jag har inga nycklar och folk tjuvkopplar sina egna bilar hela tiden IRL

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag ringde in min bil för att köra till mitt gäng hus och plocka upp några vapen men då inser jag att jag har inga nycklar då tjuvkopplar jag. Då kommer någon på fot och frågar mig varför jag tjuvar bilar sen visar jag att det är min bil genom att låsa bilen men då kmr en blå range rover upp till mig och kör in i min bil och säger att det är hans kompis bil vilket är en lugn sen visade jag att det var min bil så genom att låsa upp bilen en gång till.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktig eftersom det är inte sunt förnuft att jag tjuvkopplar min EGNA bil och personer tjuvkopplar sina egna bilar när de tappat bort nyckeln HELA TIDEN IRL

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. vdm och jag har lärt mig att köra mer försiktigt

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde inte göra nått annorlunda eftersom reserve nycklarna var för långt bort och om jag gick till reserv nycklarna skulle nån säkert despawna min bil så det ända jag har kunnat göra är att tjuvkoppla min EGNA bil

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej, eftersom att tjuvkoppla sin EGNA bil är helt normalt IRL

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Förstår, Vill dock inte att detta ska ske igen, Ha med nycklar nästa gång då.

Tillbaka