Accepterad Fuzion424 | Ban Överklagan (Moezz)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Emin123

Icke Medlem
Meddelanden
69
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199000447033/

Ditt Hex-ID: 11000013dffe839

Vad är din discord tagg? 𝕰𝖒𝖎𝖓💯#2369

Vem var det som bannade dig? Moezz

Hur lång tid var din ban? 25 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Screenshot 2023-01-03 21_07_15.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom jag c loggade mitt i ett scenario vilket var dumt och fel av mig. (kunde inte screenshotta men jag har 14 tidigare bans totalt)

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde bil med mina kompisar sen sa min kompis som var med i ett gäng att köra förbi ett specifikt hus sen så drog ut han en pistol och började sjkuta på några personer med röda kläder vilket säkert var ett annat gäng de hade gäng krig med. Jag körde snabbt därifrån men då insåg jag att alla i min familj var kopplade till nätet och då började jag lagga sedan kraschade jag och då visste jag att det var över för mig och jag kände att bara för mitt lagganede var det orättvisst och jag var så arg och okontrolbar i min ilska så jag c loggade vilket jag ångrat mig grovt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Detta var en giltig ban eftersom det var jag som inte kunde kontrollera min ilska och istället bara c logga vilket jag kommer aldrig göra mer eftersom det förstör rpandet och blir inte roligt för både parterna i scenariot.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. VDM och jag har lärt mig att att checka så att jag inte har d sync problem och att köra mer försiktigt när jag är vid allmäna platser där folk springer runt hela tiden.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Genom att bara acceptera att de skulle skjuta oss och döda oss och kontrollera min ilska och inte c logga och inte ens tänka på att göra det och jag ska försöka vara social tills nästa gång och ha en mer konstruktiv rp tills nästa gång

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte c logga när man är arg och inse att man har förlorat vilket var jätte dumt av mig och jag har tagit denna vecka på att försöka förbättra mitt rpandet.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ok

Senast ändrad:
Jag kommer ge dig en till chans. Får hoppas att du inte Combat loggar i framtiden.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka