Accepterad Fuspas | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Fuspas

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Thor bernstig

Vad är ditt discord namn? Bernstig#2545

Vad är ditt födelsedatum? 6 Maj 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter sven göran han är 43 år gammal. hans mamma var från svrige och hans pappa med, Han har växt up själv med sin pappa då hans mamma dog under förlossningen men sven klarade sig, Reden som liten visste han att han ville bli polis när han blev vuxen han kämpade i skolan hela lågstadiet var han jätte bra i skolan men när han började på högstatiet hammnade han med fel personer så han började med massa skit, han sålde knark osv. hans pappa märkte att han började få massa frånvaro från skolan och att han alltid hade nya kläder samt massa kontanter. så hans pappa sa en dag att dem skulle flytta till sthlm. detta var väldigt bra för Abdi då han fick en ny instinkt att det han höll på med ej var bra och han började ta tag i skolan och detta gick väldigt bra han gick ut med A i alla ämnen när han var klar med högstadiet så gick han el på gymnasiet tills han var 18 år då hoppade han av och gick polis hög skolan detta gick väldigt bra för han han var bäst i sin grupp på allt förutom pl lagar det hade han lite svårt för. men han klarade det, när han gick ut började han söka jobb. Abdi hittade snart ett jobb i Skåne så han flyttade ner dit och började som aspirant och det gick bara uppåt sen, det slutade att han var med i lednigen var grupp chef för fri och var med i span. Men efter ett tag så kännde han att han ville flytta så han har nu flyttat och söker nu bostad och jobb.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en bra och rolig rp och seriös rp. Jag försöker göra senarion som är roliga för alla så det inte blir bra för en enda person. Jag kan också mycket regler inom rp och lagligt rp och då kan jag föra vidare min rp till alla så dom få njuta av en bra RP av mig.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det är att det inte spelar någon roll om du vinner eller förlorar ett scenario och man ska RPa även om vad som händer

Hur hittade du Unive? igenom kompisar och har spelat på servern tidigare

vidare till muntlig intervjuv, du har 48 h på dig att ta den.Lycka till

Tillbaka