Nekad Fuspas | Chef-jobb ansökan [Mowgli]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fuspas

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Jag vill ansöka till räddningstjänsten

Vad heter du IRL? Thor Bernstig

Vad heter du på discord? Bernstig#2545

Hur gammal är du? 16

Hur länge har du spelat på Unive? mer än 2 år

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? fixa ett starkt aktivt lednings team som verkligen vill räddningstjänsten väl och vill utveckla just det här jobbet. Jag kommer att vara hård med regler så vi håller en bra hög rp. Jag vill även få in flera ec över saker så att allt bara rullar på så folk slipper komma till mig hela tiden och fråga om saker. Jag vill att alla ska vara så aktiva som möjligt jag kommer gå igenom en rensning inom just räddningtjänsten så vi inte har massor i våran panel som är oaktiva eller har lämnat unive. Jag vill skapa starka band emellan båda sjukvården samt polisen för som sagt vi alla jobb är ett jobb inom blåljusverksamheten och vi behöver varandra vi är helt enkelt som en familj. Jag vill även att folk ska ha tillgång till utbildningar att alla ec över allt ska ha planeringar när dom ska ha utbildningar eller liknade.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har varit rekryterare och varit i ledningen inom räddningstjänsten samt har jag varit rekryterare för sjukvården. Jag har lärt mig hur man vårdar och tar hand om folk när dom har varit i en olycka och hur man samarbetar med folk och hur olika utbildningar går till t.xe. terräng och höjdenhet.

Hur ofta kommer du vara inne? jag kommer att var inne så mycket jag bara kan. minst 3h men oftast 6+ timmar jag är också kontaktbar i discord nästan 24/7

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? självklart inte

Har du läst våra Regler? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka