Nekad FusionTear | Medlem ansökning [Yxjäveln]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

FusionTear

Icke Medlem
Meddelanden
77
Reaction score
9
Vad är ditt namn i verkligheten? Daniel Radtke

Vad är ditt discord namn? FusionTear#5200

Vad är ditt födelsedatum? 27 Maj 2023

Berätta om din karaktär. Daniel Larsson är en väldigt trevlig och omtänksam kille på 25 år har hittat sin väg in till stor stan, Daniel är uppväxt ute på landet med sin ensamstående mamma som gick bort i en bilolycka. Daniel behövde en omstart på livet så han åkte in till stor stan för att kunna skaffa sig ett nytt liv, Daniel även kallad Danne är väldigt pratglad och social med en väldigt bred skånska och kärlek till bil livet. Daniel gillar att åka runt i staden och ta del av det mesta som händer, hjälper gärna dem nyinflyttade med. En dag vill jag själv kunna ha ett bra jobb med massa bilar i mitt garage. Vill också tillägga att Daniel är väldigt bra på att kommunicera med folk och vill gärna hjälpa till så mycket han kan!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har spelat GTA RP ett par hundra timmar och tycker att jag har väldigt hög rp nivå, vill kunna göra stora scenario och event som folk kommer att komma ihåg länge, vill att alla ska kunna utvecklas sin rp på deras högsta nivå och det kommer jag försöka att få folk att åstadkomma.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte försöka vinna ett scenario bara för man t.ex. vill ha pengar eller för att man inte vill dö, tycker att man spelar ut scenariot som det kommer och försöker dra ut på det så mycket som möjligt för att kunna skapa roliga scenarion, du skall aldrig spela för att bara göra en sak utan alltid ha ett mål och öka din RP

Hur hittade du Unive? Har spelat på Unive innan och varit whitelistansvarig till och med!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka