Accepterad FusionTear | Ansökan till Whitelist Ansvarig [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

FusionTear

Icke Medlem
Meddelanden
77
Reaction score
9
Vad är ditt namn i verkligheten? Daniel

Vad heter du på discord? FusionTear#1829

Ange ditt födelsedatum 27 Maj 1998

Var det som fick dig att ansöka till Whitelist Ansvarig? Det som fick mig att vela bli whitelist ansvarig var att har hört och sätt att ni behöver mer hjälp på denna fronten, vill gärna ta del av serverns nya spelare och vill gärna sitta och hjälpa folk som vill bli WL

Varför ska vi välja dig som Whitelist Ansvarig? Jag har själv har rätt bra koll på alla regler och tycker att jag hade gjort ett bra jobb som WL-ansvarig, har mycket tid om dagarna att ta ärenden vilket som kan gynna många

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag tycker att man ska komma in med en trevlig ton och respektera varann, man ska alltid vara trevlig oavsett vem man pratar med.

Hur tror du att du skulle kunna påverka Whitelist rollens betydelse på Unive? Jag kommer kunna ta ett viktigt beslut kvittar vem jag än pratar med, tycker jag att denna person inte kan reglerna så får man inte WL utan man får gå och läsa reglerna tydligt och komma tillbaka dagen efter för att ge intervjun ett andra försök och visa att man verkligen kan reglerna och förtjänar WL

Vad tänker du att det ska ställas för krav på de som är Whitelistade? Jag tycker att man ska läsa reglerna väldigt noga och försöka komma ihåg allihopa, alla kan göra fel någon gång men helst så ska man ha en väldigt hög rp nivå på unive

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Whitelist Ansvarig? Jag känner att jag hade haft ett otroligt viktigt ansvar för att det är vi som ger dem en roll som visar att dem förstår reglerna ordentligt och kan rpa bra

Hur ser din aktivitetet ut? Mån till Söndag 12:00 - 03:00 Jämna vecko helger är jag borta Fre - Sön

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Whitelist Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? Jag spelar inte på en annan server

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Hoppas på att gå med ett grymt WL lag som kan arbeta på bra tillsammans!

+rep
hade passat riktiga bra som WL-ansvarig o vill gärna ha med honom i gänget!

+rep, klok, mogen & duktig. Har hög nivå på sin RP och vet hur man bemöter folk på rätt sätt.

Vidare till muntlig intervju

Godkänd efter muntlig intervju.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka