Accepterad FurzsiOnDope | Ban Överklagan (Spartan36)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

FurzsiOnDope

Icke Medlem
Meddelanden
136
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/furzsibre/

Ditt Hex-ID: 1100001463c8c42

Vad är din discord tagg? FurzsiOnDope

Vem var det som bannade dig? Spartan36

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-12-23 233020.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag gjorde ett riktigt dumt val efter en skottlossning och åkte fram till dom vi har krig med och sa "knullade" och det var väldigt fel av mig eftersom jag vet att man inte ska prata med lik eller åka fram till döda kroppar så den tar jag på mig

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi var i en skottlossning mot yakusa sen efter vi har dödat dom så åker jag fram och gör ett dumt val och säger "helt knullade" och det var fel av mig och de ska absolut inte hända igen i fortsättningen eftersom jag kan alla regler men just då i de tillfället så var jag bara helt aktiverad och gjorde ett dumt val som inte ska hända igen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var absolut inte en felaktig ban av spartan eftersom det var jag som gjorde fel som jag skrev där uppe så kommer de absolut inte hända i fortsättningen. spartan gjorde bara sitt jobb

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare och jag tar alltid lärdom av mina bans av denna ban så har jag lärt mig att aldrig mer prata med lik. eller åka till döda kroppar efter man har dödat dom eftersom det är suntförnuft istället kan man fly platsen direkt efter man har skjutit

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat åkt från platsen direkt som man ska göra och inte åka fram till dom och hetsa med lik.
det var väldigt fel av mig och jag förstår att jag gjort fel

Har du lärt dig någonting efter din ban? Av denna ban så har jag lärt mig att aldrig mer prata med lik eller åka fram till lik istället så ska man fly platsen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Ger dig en chans, Då du fattade att du gjort fel rätt snabbt, vill aldrig se något sånt hända igen! tack mvh

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka